torsdag den 17. juli 2008

Endnu engang er det sket...

Endnu engang er det sket...det lille hjerte er blevet smidt i en blender og lavet til den dejligste hjerte-smoothie. I forsøget på at stoppe denne smerte, er den friske hjerte-smoothie eksploderet udover hele min tankevirksomhed og det bliver et helvede at gøre rent efter!
I en hvilken som helst anden situation, ville jeg have begravet mit lille hoved i arbejde, men pga. sommerferie er dette desværre ikke muligt. Hvad skal jeg dog stille op?
Jeg kan jo passende præsenterer jer for et ganske særligt udvalgt panel af hankønsvæsner, som virkelig forstår det der med pigerne. De forstår det tilmed så godt, at de har flere af dem!!! De er alle begavede mennesker med uddannelser og ambitioner og som fællesnævner har de alle en evne til at have flere bolde i luften. De kan være single og ikke-single på samme tid. Hvilket almindeligt menneske unden overnaturlige evner magter det?
Desværre er der aldrig nogen andre end dem selv, der sætter pris på denne evne. Måske fordi kun de færreste kender til den eller også fordi de ikke fortæller os om den, når man selv i helt ædru tilstand spørger.


Jeg tror ikke det er passende at offentligøre navnene på panelets deltagere her på fjergfis. Måske ville det være mere passende at samle dem i en gruppe på facebook. På den måde kunne alle spille med åbne kort, svare på spørgsmål og poke hinanden. Det kunne endda ende med at nogle fik nye venner pga. det fælles interesseområde. Skide god idé! Her ville det være muligt for alle at følge med. Selv panelets gamle, nuværende og kommende kærester vil kunne fælge med. Det ville give helt nye muligheder....

Nu jeg tænker efter...Jeg tror faktisk jeg giver op over for denne lille gruppe hanner. De er ikke engang værd at lave en "gruppe" om. Jeg har mødt for mange af dem nu og hver gang ender det med at undertegnede sidder med ny hjerte-smootie i hånden, som passende kan indtages gennem sugerør, mens facebook opdaterer og informerer undertegnede om lidt for mange ting. I dag er det f.eks. muligt at læse at en af panelets deltagere drikker vin i solen og hører balkan musik sammen med kæresten...

Jeg smutter igen...der er en hjerte-smootie der skal tørres op.

3 kommentarer:

roller girl sagde ...

Vi kan altid diskutere om de er værd at lave en gruppe til, disse mænd for hvem det er muligt at multitaske. Jeg tror problemet vil være, at der simpelthen er for mange potentielle medlemmer af denne gruppe. Der er jo begrænsning på Fjæsen for hvor mange medlemmer en gruppe kan have.

Jo sagde ...

først: applaus til en jomfru blogger, fab omend alvorligt indlæg! Problematikken i denne gruppe på facebook er vel at disse mulitaskende mænd ofte er kendt for lemfældig omgang med sandheden, og derfor ikke frivilligt melder sig i en gruppe. Gruppen for voldelige mænd, er sikkert heller ik ret stor. Men man kunne måske overveje mærkning på anden vis, ala pest-ramte som vist i gamle dage blev pålagt at gå med en klokke?!

Jo sagde ...

ja ja... klokken er outdatede, i know. Men den kunne jo bringes ind i det ny millenium som en moderigtig tatoo i seks farver, og med svaler og roser.