fredag den 5. december 2008

Julegodter!


Kære alle

Hermed decembers udgave af Fuck Marry Kill. Jeg ved jo at flere af panelets deltagere såvel nu som tidligere har udvist udtalt begejstring for det lidt mere livserfarne herrre-segment, og derfor skal dette naturligvis også tilgodeses i en FMK! Når nu jeg peger fingre af andre skal jeg da heller ikke afvise at have være inde over det "runkne" segment.

Med dette god weekend!

PS: hvor lang tid skal man lade sin chef sidde nede på gulvet og pusle med madpapir før man foretager sig noget desangående???

2 kommentarer:

roller girl sagde ...

Det er nok den mest udfordrende FMK til dato, og det er ikke ment på den frække måde. Hold op det er svært.
Nå, men der er vel ikke noget valg...

Fuck må være Thorsen fordi han har siddet inde og man må derfor antage, at det er ret hurtigt overstået.

Marry bliver Thøger, mest fordi han er i overskud da Peter A. er mit kill. Han er simpelthen for psyko vammel og jeg fatter på ingen måder, hvordan det lykkes ham at score de der unge chicks. Altså hvordan kan de lade være med at brække sig når han blotter sin penis. Min teori er, at han giver dem date-rape-drugs inden, hvilket i sagens natur betyder, at pigerne er bedøvede under hele deres "forhold" med Peter A.

Unknown sagde ...

Jeg må gi Ditte fuldkommen ret denne gang!

Marry Thøger, som faktisk er sjov nok, omend tyk lav og skaldet. Han har i hvert fald en mening om alting OG kan drive en fin avis....

Fuck er Thorsen, omend tyk, lav og skaldet (tegner der sig et mønster?) Palle har engang set ham på tanken og Jeps siger han har en rimelig vild shag-residens i det mondæne Marselisborg.

Kill er UDEN tvivl Assenfeldt, den klamme stodder...

Mht. chefen skal du bare la ham ligge... arkitekter skulle efter sigende have go tid i disse dage!