torsdag den 5. februar 2009

Indlæg om heste

Jeg har lovet et indlæg om mine heste. Jeg tog det store spring (kort efter skarpt forfulgt af Roller) ud i virtuel kirsten-giftekniv-verden for alvor. Billed und alles. Og hestende kom rendende som vist i Legendernes Tid hvor den unge smukke Brad følger horden op til huset og samtidig stjæler pigens hjerte!

3 dates første uge, og hovedet var ved at koge over af at holde styr på hvad man nu skriver med hvem om (hvordan gør mænd egentlig det...? Mange års træning?). Flere dates er fuldt. Ingen har været sådan super interessante, bortset fra en køkkenmand som egentlig er meget hyggelig at hænge ud med OG laver god mad. Hvad kan man næsten ønske sig mere? Særligt når hjertet stadig heler efter en tur i blenderen på "pulse"....

Det har været interessant på den måde at man bliver overrasket over hvor forskellige folk er, og at jeg måske bare har bekræftet hvad det er jeg i virkeligheden godt har vidst jeg leder efter: brains & humor (& fravær af fedme/overdrevet tyndhed). Det får man bekræftet ved:

- ind kommer fesen fyr der er så tør (også i huden faktisk - psoreasis..!??!?) at hvis han siger prrruuhhest er jeg dækket i støv
- man skal se film med ledelseslæseren fra handleren som griner så højt af egne jokes at baby next door vågner
- man mødes med skilsmissejuristen som er iført sort strikhue og Haglöfs rygsæk fordi han kommer direkte fra vinterbadning (tilgengæld mega spændende job - statsamtet er jo REN Se & Hør)
- man mødes med mulat-arne som lige har besøgt sin mavesårsopererede fætter på 66 år (?!) som skriver digte og har 8 akvarier hjemme

Man mister lidt gejsten over alle de her "herlige" hanner. Man tænker om man selv er lige weird eller om det er bare er fordi der findes en hemmelig underside for de andre normale mennesker som også er pisse-trætte af at skulle score i byen. For så fortjener jeg sgu et medlemsskab til den klub.

En anden sær ting ved dette facinerende medie er jo, at for nogen udvikler deres engagement i siden til et helt 2nd Life. I min bog er det ikke super betryggende når der står "medlem siden 2006" på en profil og man kan se de har udgivet 492 blogindlæg, har lagt hele familiealbummet ud og sidder på chatten hele aftenen. Jeg er endda faldet over flere profil-tekster hvor der står noget i retningen "så har I mig tilbage" - og det var så vidt jeg kunne sku på hårene ikke Thordsen alle sammen. Jeg ved ikke helt hvad det siger om en når man får tildelt 3 års nålen på dating dot dk.....

- jeg er utrolig glad for kaffe (dates)
- jeg har faktisk så mange trækbasuner i lejligheden at der ikke er plads til dig her
- jeg har en ekstra arm man ikke kan se på mit profil billed

Dunno. Men jeg er sikker på at de er en race for sig. Og bestemt ikke en race for mig.

More to come...

1 kommentar:

Jo sagde ...

Shit der er løbet meget vand under broen siden jeg havde broncenålen i dating dk dates.

Jeg er jo den rene ponyrytter sammenlignet med dig.

Ham med akvarierne er klart for uhyggelig. Jeg var engang på en date med en læge der ikke forstod at en GU-historier ikke lige frem er 1. date materiale, slet ikke hvis den involdverer hans ex. Heldigvis lyttede Nemesis med, mens vi sad ved et af Svejs udendørs caféborde og ummidelbart efter han havde fortalt historien, sked en 10 kilos måge en klat på størrelse med en dobbel wobber ud over hans skjorte.

Det var faktisk min sidste rigtige date. Fuck hvor var den dårlig!