fredag den 1. januar 2010

En bette tilføjelse og lidt om det nye år...

Er der noget bedre at vågne op i Viby J til et nyt årti, morgenkaff og Rollers tilbagevendene året-der-gik-indlæg - NÆPPE! Og jeg synes du (fra min side) skal ha ros, du kommer virkelig omkring det meste, og du kan jo ik vide hvor forholdsvist højt den morgenkåbe julen bragte mig kommer ind på min top 10 over 09.

Med et år der bare er et par timer gammelt, og en dreng der fra morgenstunden har lært de to udråb: "OPRØR" og "SLAP AF" er jeg da spændt på hvad de næste 365 dage vil bringe.

Overvejer forresten:

Klipning (ingen praktisk korthår, måske studs faktisk kan gøre det)
Hjemmefødsel (ved dog ik om jeg kan overskue svinerriet)
Valg af spisetallerkner (synes man vælger mange fine tallerkner fra hvis man går all in på "hvidpot")

Ønsker folks mening om overstående.

Godt nytår

5 kommentarer:

D sagde ...

Tallerkner, sig hvis du finder nogen fine, tænker at det bliver man vist nød til at ønske sig i bryllupsgave, men ved ikke lige hvorfor nogen jeg synes er fine.
Klipning, altid en god idé
Hjemmefødsel aldrig en god idé. Ej det er måske lige groft nok, men det er altså lidt hippieagtigt, og ja det sviner, men vigtigst af alt tænk hvis noget gik galt! Jeg ville i hvertfald aldrig turde...

roller girl sagde ...

Enig med D i forhold til det med hjemmefødsel. Er det ikke noget med at det ikke var en succes for kusine Tea?
Gå all in på det med klipning.
Hvorfor skal i nu være sådan nogle der samler på tallerkner. Er det ikke ligemeget om man har et stel til 12?

D sagde ...

Jo sofus kom ud og skulle genoplives og er nu ikke helt alderssvarende. Ingen ved om det havde gået anderledes hvis han var blevet født på hospitalet, men tea vil have skyldfølelse resten af livet, fordi det ikke er til at vide...

Snablen sagde ...

Jeg kan sagtens se argumenterne mod hjemmefødsel. Men hvad er fordelene? Baby er vel lige glad med at det er mere hyggeligt?

Jeg synes også man på baggrund af Rollers resultat må sige all in på klipning.

Tallerkner er altid en god ide at samle på, særligt nogle som er enkle så man ikke bliver træt af dem hurtigt. Og har man opvasker er 12 tallerkner jo ingen problem at få brugt heller i hverdagen. Men det er med hvide tallerkner som med sofaer. Man kan aldrig helt hidse sig nok op til at gå op i valg og køb...

Jo sagde ...

Statistisk er der ingen risiko ved en hjemmefødsel, begrundelsen er at alternativet højst sandsynligt blir en Ringvejs-fødsel som heller ik sku være de fedeste. Tænker at det så trods alt er bedre at blive hjemme.

Egentlig var hospitalspersonalet os ret nitten sidst... så jeg tænker at fordelene os er mindre stress.