mandag den 12. januar 2009

Godt nytår, nr. 2

Jeg vil lave en lidt alternativ nytårstale. Roller skrev om mig at mit 2008 var det samme som mit 2007 som blev beskrevet således: Hold kæft der er ikke meget optimistisk at trække frem fra 2007 ud over den fantastiske weekend Louise spenderede med sin hustru i Amsterdam.

Heri må jeg erklære mig uenig - for 2. år i træk :-)

Faktum er at jeg er ovenud tilfreds fordi jeg er blevet 1 år klogere. Se fx bare hvad jeg har lært i 2008 alene på grund af denne smukke blog og vores indlæg:

- der mangler en facebook gruppe for mænd som lider af punkt-skitzofreni vedrørende deres civilstatus
- kombinationen af et aktivt seksualliv og fravær af prævention giver kløe og ufrivillig 70'er stemning
- at dating via facebook ikke er en skid lettere end i virkeligheden
- at man kan tabe sig 3,5 kg på 50 minutter med et meget smukt resultat
- at pauser er yt, men baderinge in
- at brutale børnesange er bedre end kerne-klamme familier
- at 2 af panelets deltagere i en snæver vending ville knalde Michael Carøe
- at feminisme anno 2008 er en kompleks størrelse og flere mener at kvoter er noget som hører fiskeriet til.

Jeg ved ikke hvor jeg skulle have fundet denne viden uden det her forum! Vi har mangt og meget at takke denne yndige blog for og jeg glæder mig til at se, hvad jeg skal lære her i 2009!

For at sikre en fortsat strøm af viden er jeg gået i felten og på begyndt et seriøst stykke grundforskning. Uden allerede at afsløre for meget på nuværende tidspunkt vil jeg gerne afsløre at det har noget med spil og heste at gøre.

Godt nytår til alle! Og skriv nu flittigt :-)

2 kommentarer:

roller girl sagde ...

Uha, det grundforskning lyder godt nok meget interessant. Vil desuden istemme begejstring for bloggen og den klogskab og viden den har beriget mit liv med i 2008. Ville dog ønske, at flere ville give deres besyv med, for ved at de øvrige indskrevne på bloggen er kvinder med stærke meninger. KOM DOG MED DEM!!!!

Jo sagde ...

Jo siger: Har dårlig samvittighed over ikke at have bidraget længe. kaster mig ind i kampen nu og glæder mig (som den hestepige jeg er) til at høre mere om Snablens nye tiltag.