fredag den 14. september 2007

Find den perfekte mand!

Jeg har lige fundet løsningen på alt det der mande geil! Hvorfor fortsætte med at forsøge at komme i Guiness Book of World Records i alt samle på små svin, når man ved 11 små klik kan opnå det totale nirvana? Sådan tænkte jeg i hvert fald da jeg så det her link http://kvinder.bt.dk/index.php?id=928/, hvor man lynhurtigt finder ud af hvem der skal være din nye kæreste. Efter en nat med frustrationer over en uduelig mandslings pinlige sms-henvendelser, er den form for afklaring lige hvad jeg har brug for...


Svaret jeg fik var ikke liiiige det jeg havde drømt om. Jeg skal nemlig være kæreste med Doug Heffernan fra ’Kongen af Queens’. Hvem er det? tænker du. Det samme gjorde jeg og fluks googlede jeg min udkårne og jeg blev sgu lidt skuffet...



Nok er jeg for kød på kroppen som i de gode gamle Baywatch-dage, men der må være en grænse. Jeg er jo ikke en skid bedre end Shallow Hal på disko en lørdag aften, eller? Måske det her testkoncept skal vendes 180 grader og flyttes ud i reallife på lørdag? Jeg er åben for input til mit lille skema!
Og så sagde mit testresultat i øvrigt følgende: Bliver Doug for irriterende, så ring til kyniske og ironisk morsomme Frank Hvam fra Klovn. Nu er det ikke fordi hans ørnetud og alt for store mandetrusser gør noget for mig, men det er da et signal om, at vi også gerne må spille på flere heste.

Go jagt og go weekend!

4 kommentarer:

roller girl sagde ...

MUAhahahahahaha så så man lige roller trække det lange strå i det der med tv-mænd. Såså man lige mig passe perfekt med Mike Delfino fra Desperate Housewives. Der stod at han er svær at indfange, men så snart jeg indfanger ham får vi et langt og lykkeligt liv sammen. Det glæder jeg mig til. Han kan, som der stod, fikse et sprængt vandrør og tage mig med på fisketur. Gid dette fandtes i virkeligheden....

roller girl sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Snablen sagde ...

Ja, han ryger vel også lige direkte ind i 40 års segmentet med løs hud ved knæene...

Jo sagde ...

Havde aldrig set at Jack bauer og jeg var pot og pande. Det eneste han passer til er det faderkompleks roller påstår jeg har, men tanx anyways!!!