mandag den 22. september 2008

Du skal ha' økosmæk i din bare

Roller dit fjols, du skal jo ik smøre økocreme i ansigtet, du skal spise sundt og økologisk og så lade være med at udsætte din stakkels hud for alle mulige syko sminker og cremer. "og hvordan ungår man så og komme til at ligne en rosin" tænker du nok! Ved at give kolding-kuløren den kolde skulder. Man skal holde sig LANGT væk fra solarier, og ja OS øko-solen.

Og ganske rigtigt som Snablen skriver, dine fremtidige drengebørn vil komme til verden uden evnen til at formerer sig, og hvis de er rigtige uheldige med en oberabel klump-diller. Her kan man vælge at sige (som et par fra min mødregruppe) "alle de regler er hysteriske" og ja, det kan man mene, men hvordan forklarer man det til sine teenagedrenge, når de om 15 år skal have deres seksuelle debut iført strap-on diller? Jeg tar ingen chancer!

Øko og Solhat - ja tak, parabener og botox -nej tak!

2 kommentarer:

roller girl sagde ...

Jeg ved ikke om du fornemmede den sarkastiske undertone i mit indlæg og jeg vidste, at den ville ramme lige i mellemgulvet på økomor aka. Camilla Plum aka Jo

Jo sagde ...

HA HA HA...