tirsdag den 23. september 2008

Selvhjælpsbøger - en kilde til lidelse

Kære Snabel, det måtte jo komme, rævselse af bøger som "Kærne klam familie" og "10 år yngere på 10 minutter". En sag jeg gerne slår på tromme for. For hvem fanden tror man man er hvis man kan sætte en hel generation af danske børn på klid kur, med gedemælk og proteinpulver som primær energikilder?

Jeg ligger da gerne en halv arm på at det ægteskab ikke holde året ud, den mand er jo lagt i aflåst sideleje, når den magtsyge konen trækker ham i go aften danmark sammen med to velkæmmede knægte der ik har fået lørdagsslik i 4 år, for at fortælle om hvor PISSE FEDT de har det, med kongespil i haven og en grønsagsshake når der rigtig skal hygges. Jeg brækker mig. Stik de uger en talat mad og et fri-kort til blandselv slik.

Og ja, kære snabel, få mig slet ikke startet med den magre is-skøge. REGEL NUMMER 1. for alle kvinder over 30 (minus Janice Dickinson), sæt ik din gamle lædertaske af en bug til offentligt skue. Pollen lavede et forsøg hvor de satte 3 kvinder på hendes kur. Det kostede dem 5000 kr om måneden, og to af dem måtte sygemeldes pga følgevirkninger.

Næææ du, så hellere en pose matadormix og en omgang vild med dans... hvem holder I med?

1 kommentar:

roller girl sagde ...

Aldrig om jeg kunne være mere enig.
Jeg holder med Anne-Grethe fordi hun har tunge øjenlåg og er ligeglad.