søndag den 19. oktober 2008

Græskarlygter, kartoffelmænd og andre fabeldyr...

Efter en tur i skoven denne søndag eftermiddag, må jeg desværre meddele konkurrencedeltagerne at kastanjesæsonen er forbi. På skovens bund er der kun brune rådne blade at finde, så det bliver lige så umuligt at lave kastanjedyr, som at bygge snemænd om sommeren. Jeg foreslår i stedet vi kaster os over græskarlygten, kartoffelmanden eller måske små dyr i peberkagedej… nu hvor december nærmer sig. Hvad siger i til det?

3 kommentarer:

roller girl sagde ...

Det lyder som den dejligste ide. Jeg foreslår en workshop på Dalgas Avenue søndag 26. klokken 15, så sørger jeg for gulerodsstænger og andre fedfri snacks..

Jo sagde ...

Uh uh SÅ mega hyggeligt! Jeg kan, må Bille godt komme med?

Snablen sagde ...

Jeg er også med på den ide!