mandag den 17. november 2008







Ja, så skal vi til det igen... Hermed november måneds udgave af fuck-marry-kill. Det er nogle (relativt) unge succesfulde drenge jeg har trukket frem fra gennemerne, så det er altså med at huske piger, at I kun må gifte jer med en af de her smækre mandfolk! Ligesom brillerne følger med Stadil, følger halskæden også med ved Martin Lumbye, og vælger man David Ove til evig arv og eje leveres han naturligvis i smagfuld silkeskjorte. Glæder mig til at se jeres svar!

3 kommentarer:

roller girl sagde ...

Kill må være Martin, da han allerede står med den mursten man kan knalde i skallen på ham. Dog er det ikke den eneste grund. En anden grund til, at Martin er mit Kill offer er, at han er så pisse irriterende og har løjet om nogle ting på sit CV. for at blive festuge-præsi.
Fuck må være David, da jeg på ingen måde vil kunne holde ham ud i længden. Han er total typen som står foran spejlet og flexer og det bliver jeg ikke længere imponeret af.
Marry bliver så Hr. Stadil og det er faktisk ikke ud af nød, men af lyst. Jeg har altid haft en svaghed for mænd med underlige briller og også for pinede mænd og de kriterier opfylder han jo glimrende..

Jeg må i øvrigt påpege at når man lægger disse Fuck, Marry, Kill ud skal man lige ihukomme selv at give sit bud på hvem man vil gøre hvad ved..

Snablen sagde ...

Jeg er enig i at kill er Martin.

Fuck bliver Stadil, og i den forbindelse ryger den uklædelige brille. Alle vidste at den tynde bønnestage kan "bend like a pretzel" - lækkert! :-(

Marry bliver David Ove. Mest fordi jeg virkelig ikke KAN gifte mig med nogen af de andre to! Og så fordi at INGEN og jeg mener INGEN kan være så irriterende som han bliver fremstillet. Og hvis han er sender jeg ham ud i sommerhuset!

Jo sagde ...

Først er der stor ros til Snablen for paletten af mænd. Jeg har det somom jeg SKAL vælge at male min stue med enten Kobolt-svampe maling, baige maling med krakelerings effekt eller limefarvet struktur maling. Altså en hård nød at knække.

Kill: Martin afgår som i de to foregående tilfæde ved døden, Pot siger han bryster sig af lånte fjer, og uærlige mænd er bare totalt hadlings.

Marry: Det blir danse-musen David Ove, som jeg vil ustyrre, med Zoro-hat, maske og kåre... så virker skjorten ikke så latterlig, mere som en del af pakken. Mig selv ser jeg i en stor rød pasodoble sag, og så skal vi ellers gi den gas.

Fuck: Her krydser jeg alt hvad der krydses kan for at Stadil ik er belært ud i tantra... ydermere blir det noget med en love-ball (eller hvad det nu hedder) i munden på ham, for jeg kan da ik holde ud og høre på hans munddiarré i 2 minutter.