torsdag den 2. juli 2009

Nyt liv søges

Historien er muligvis nået Fjergfis rundt, eller også har I andre ting at lave i jeres liv :-)

Men det blev nu min tur til at få losset ud fra virksomheden som bor på Sinnerup, så hvis nogen kender noget til jobs i KBH og ditto boliger (som ikke skal købes) hører jeg meget gerne fra jer.

Kender I alternativt til et vikariat (barsel, orlov, hvad nu) på en 6 mdr. tid i Århus, må I også gerne give et praj. Jeg kan starte med få dages varsel - hurra!

Selvom jeg havde set det komme - i og med mine opgaver gik fra mega sej organisationsudvikling til "the-mother-of-printe-ting" i løbet af de sidste par måneder, blev jeg alligevel lidt trist. Måske fordi jeg var indstillet på at nøjes indtil det gik bedre igen, og der igen var økonomi til SEJE opgaver.

Men nu er jeg (måske lidt sygeligt) happy og jeg glæder mig SOM EN SINDSYG til at finde ud af hvor mit næste arbejdshjem bliver. Det kan kun blive fantastisk! Og det bliver MAX sejhed at bruge alt det jeg har lært et andet sted. Ikke så meget det med referatskrivning og kalenderstyring godt nok... Men de andre ting...

Først venter 2 ugers sommerferie- HURRAA!!!

3 kommentarer:

Chefen :-) sagde ...

Hej piger. Når I udgiver Fjergfis på bog, vil jeg rigtig gerne have et signeret eksemplar! I er simpelthen fantastiske til at skrive!!! Gitte

Jo sagde ...

SHIH Snabel, det var lige godt satans.

Det havde jeg squ ikke regnet med, at de kunne undvære dig! Men godt du er ved godt mod, jeg vil personligt forsøge at drysse dit cv ud over diverse kreative brancher (hvis du altså ik er færdig med den?).

Gitte, nu med Gift (TILLYKKE!!!), du skal få det første eksemplar :-)

Snablen sagde ...

Endelig drys CV overalt i krea-branchen. De har alle dage været sejere mennesker end kollegaerne i Miljø & Teknik afdelingen i 5. magistrat.

Ikke at jeg har fordomme...