tirsdag den 15. september 2009

Og vi siger tak

Så måtte endnu en af de store forlade os i utide. Vores allesammen Johnny!!!! aka Patrick Swayze har forladt os i en alder af 57 år efter lang tids sygdom. Jeg vil personligt huske ham fra rollen i Dirty Dancing, men i særdeleshed også for hans rolle i Road House (hvem husker ikke den hede elskovsscene på taget).
Han var en formidabel danser og knap så formidabel skuespiller. R.I.P Patrick, må du danse englene i knæ og må ingen nogensinde igen sætte Baby i en hjørne!





2 kommentarer:

Jo sagde ...

Kort og umådelig godt Roller, hvis jeg skulle gå bort vil jeg os bede dig skrive min nekrolog.

Hvem har ik drømt om at balancerer som (en) baby i Johnnys arme strakt mod himlen? Eller den pludselig opstående trang til lertøj man fik oven på Ghost. Får da faktisk en klump i halsen når jeg tænker på kviv-støvlerne fra Road House. Jeg håber han havde "the time of his life".

roller girl sagde ...

Og den totale yndling, som jeg fejlagtigt glemte at nævne i mit indlæg, er naturligvis Point Brake, hvor Patrick gør det som surfer-bankrøver med et anarkistisk ideologisk grundlag.