torsdag den 3. september 2009

Fuck, Marry, Kill

En æra er slut og det skal markeres med denne omgang af FMK. BH 90210 bliver ikke længere sendt på tv2 (kun i den nye og meget fesne version) og i den anledning skal de hotte hunks fra 90'erne hyldes med denne FMK.








Fuck må blive Dylan fordi han jo bare er et total hunk og skolens bad boy. Han kører motorcykel og det er jo en universel kendsgerneing at mænd på motorcykler knalder godt.

Marry bliver Steve fordi han er loaded og kører rundt i en corvette. Desuden er det svært at stå for fritsen "business in the front, party in the back". Desuden vil hans mor, min svigermor, kunne få os med til en masse celebrity arrangementer, hvilket jo er formlen til et lykkeligt liv.

Kill bliver Brandon og det er der en række grunde til. Jeg tror for det første ikke at jeg havde holdt til 1 middag i the Walsh house fordi de er så enormt korrekte. Har i fx. nogensinde hørt Cindy lave en "det sagde hun også igår"-vits. For det andet er han simpelthen alt for ordentlig og dermed kedelig og der er ingen tvivl om at fokus vil være på hans karriere frem for min. Se selv hvad der skete med ham og Susan. Så snart hun fik et fedt job i NY blev han sur og droppede hende. For det tredje er han alt for lav til at jeg kan gå i stilletter når jeg er ude med ham.

6 kommentarer:

Jo sagde ...

BEDSTE FMK ever!

Fuck: helt sikker Brandon fordi hans hår altid sidder i den der perfekte 90er bue OG at jeg som Ditte heller ik ville kunne holde svigerpopsne ud, så det må blive straight sex.

Marry: Dylan fordi hans hår os altid sidder i den perfekte 90er bue og fordi at jeg med bagværk vil kunne korrere hans triste sind (dog vil der blive stillet krav om at han ligger rusmidlerne på hylden)

Kill: Steve, fordi jeg stadig ik helt har tilgivett at han snød til den eksame, plus den blonde fro har aldrig gjort noget for mig.

Snablen sagde ...

Jeg vil også applaudere den høje kvalitet af FMK.

Fuck: Det bliver Dylan. Jeg forventer wild party warm up og noget billiard spil på en tilrøget bar hvor Dylan bliver antastet af bad company, så vi er nødt til at flygte i den lille sorte ud til skrænten hvor man sidder og glor ud over LA.

Marry: Det er Brandon. Jeg har tænkt mig at tie the knot og SÅ skride til Washington. Egentlig er Brandon alt for pæn og møg irriterende. Selv da han var ude i "snavs" var han pæn og træls. Men Steve er for tumpet og dumme mænd kan jeg ikke holde ud. Og hans frisure er ligeså meget en dumhed som hans eksamenssnyderi. Til sidst da han blev scoret af den sure mørkhårede (Janet?) forvandlede han sig til en hylersæl. Jeg nægter at være gift med Dylan - den menneskelige verson af Æseldyr fra Peter Plys...

Kill: Steve må desværre lade livet. Pga. af at Dylan trods alt er lidt mindre nederen end ham..

Gad vide hvad Peden og Kasper byder ind med her...

Peden sagde ...

@Snablen: Jeg tror jeg afstår fra direkte deltagelse. Jeg bifalder dog jeres argumentation.

Havde der været tale om Donna/Kelly/Brenda derimod....

roller girl sagde ...

Peden, så må du jo komme med dit bidrag!!

Jo sagde ...

Den menneskelige verson af Æseldyr fra Peter Plys… jeg vil befinde mig i en latterrus resten af dagen!!!!!

Anonym sagde ...

god start