torsdag den 27. august 2009

Hjælp til selvhjælp

Mandag morgen havde jeg en rigtig ubehagelig oplevelse, som forskrækkede mig ret meget. Jeg besvimede under bruseren. Heldigvis skete der ikke noget og jeg har den meget grundige læges ord for, at jeg intet fejler. Jeg kom efterfølgende til at tænke på, at jeg faktisk kunne være kommet rigtig galt afsted og, at der ville gå lang tid før nogen ville opdage det. Det fik mig til at føle mig overmåde alene og understregede det nederen ved min singletilværelse. At man altså i bund og grund er alene selvom man er omgivet af en masse mennesker som holder af en, så er man alene.

Jeg har for et par uger siden forsøgt, at ændre på min situation og har oprettet en profil på elite daters. Og jeg må sige, at der satme er langt mellem snapsene. Det er derfor jeg nu rusker op i jeg, mine dejlige venner, som jo alle kender mig rigitg godt. De fleste af jer er efterhånden endt i tosomheden og der må derfor være et hav af nuttede venner til de der kærester, som sådan en som mig kan blive sat op med. Jeg opfordrer hermed medlemmerne af denne side til at sætte mig op på blind dates i det tilfælde der skulle være nogen at sætte mig op med. Jeg stoler på jeres dømmekraft. Jeg vil lige for en god ordens skyld sige, at Mie, som jeg ikke har snakket med i 2-3 år gjorde det og det var jo en delvis succes (Modellen). Så mon ikke i kan være leveringsdygtige...

Snablen, jeg frabeder mig en blind date med Jesper:-)

I øvrigt kan jeg se at jeg har leveret 120 indlæg til denne blog. Hvor mange har i præsteret??:-)

Jeg glæder mig meget til at se om i kan komme op med noget:-)

6 kommentarer:

Snablen sagde ...

Jeg går fluks i tænkningsboks!

Kender godt det med at ligge og rode rundt på gulvet når man vågner efter man er besvimet. Det er ufedt.

Og det synes jeg er den HELT rigtige motivation for at gå i gang med datings igen;-)

Snablen sagde ...

Jeg har fundet én! Du skal på date på mandag med Yoga-Mike. I mødes kl. 19.30 v Maga

D sagde ...

Vi har fra vestergade Mikkel, Poul, Alvaro og Niels at tilbyde... konklusionen er vist at Peter skal til at finde sig nogle nye venner;)

roller girl sagde ...

Jeg er meget beæret over at Peter går all in på dette projekt..

Jo sagde ...

YEEEES! Endelig har Jeppe og jeg opstøvet en, Thor - arkitekt og rigtig flink.

Crosse sagde ...

Jeg kender desværre ingen mænd udover dem du selv kender... Det er sørgeligt, men sandt! Men mon ikke jeg får et par på hånden, når jeg falder til i Kbh?!?