søndag den 9. august 2009

Hvad betyder det??? Betyder det overhovedet noget??

Nå, men jeg er jo startet på arbejde igen efter 3 ugers dejlig ferie. Det har den konsekvens at jeg er meget mere på facebook end normalt, da jeg har haft et helt enormt behov for overspringshandlinger! Nå, men i onsdags, da jeg sad og kiggede på en eller andends vens venindes fætters feriebilleder fra Sunny Beach poppede den lille chat dialogboks op og gæt hvem der skrev.... Modellen, som jo levde hjertesmoothie-finten på mig for en måned siden og derefter skred til Japan. Han skrev: ...og forresten tak for fødselsdagshilsen (det er en måned siden han havde fødselsdag og jeg har INTET hørt fra ham siden han smuttede til Japan). Der blev chattet frem og tilbage om ligegyldige ting og det var så det.
Det hører med til historien at jeg efter han havde sagt, at han "ikke lige synes det var noget alligevel" bed min stolthed i mig og skrev en mail til ham for at høre om han måske ville ses når han kommer hjem, sådan uden alt presset og forventningerne fordi jeg jo synes at det var noget. Det takkede han pænt nej til og sagde at han nok ikke havde været klar til at starte på noget da vi mødtes..

Nå, men mit spørgsmål er så, hvad betyder det så at han lige pludselig tager kontakt sådan ud af det blå?? Hr. Meldgaard vurderer, at der er to mulige scenarier:
1: han er på udkig efter et booty-call. (Den tror jeg dog ikke er helt så oplagt i og med at han bor i Odense og det vil være et ret fjollet arrangement med booty-call på den afstand)
2: at han ikke var klar til noget før han rejste fordi det ville lukke muligheden for at knalde med andre (dette syunes jeg er et meget mere plausibelt scenarie, men Mie siger at han ikke er sådan en der knalder rundt, men det er selvfølgelig ikke sikkert hun kender hele sandheden).

Jeg har 2 øvrige muligheder:
1: Han har fundet ud af at 17-årige, afpillede, østeuropæiske modelpiger ikke er så interessante i længden og synes at curvy clever girl Roller er noget mere interessant.
2: Det betød absolut intet og han skrev bare fordi han kede sig.

Hvad tror i???

5 kommentarer:

Peden sagde ...

Hvad med en femte mulighed:

Han kørte parallel-date finten, og har nu opbrugt de andre muligheder? Det er ikke noget jeg selv har erfaringer med, men jeg har hørt at det kan lade sig gøre for nogen. Jeg mindes også indlæg her på bloggen omkring selektivt hukommelsestab for så vidt parforhold angik. Måske er han en del af den gruppe?

roller girl sagde ...

Ja, Peden det kan være du har fat i noget. Tror dog ikke selektiv hukommelse har været i spil, da det er Mie der satte os op og hun må jo vide om han er i forhold eller ej. Parallel-date kunne være en mulighed...

Snablen sagde ...

Nu har jeg jo selv paralleldatet i mine unge dage, og så hyper man ikke så meget som han gjorde. Så siger man bare mest ingenting fordi man er bange for at man ikke kan huske hvad man har sagt til hvem. Han kan selvfølgelig også bare give samme salut begge steder.

Jeg tror han ikke rigtig ved hvad han skal tille op med det. Måske booty, måske noget andet. Ingen ved det.

Men kedsomhed? Så havde det vel været logisk at chatte med en anden af ens 430+ facebookvenner.

D sagde ...

Jeg tror ikke du skal lægge så meget i det, Roller. Han havde jo ikke problemer med at sige hvad han mente i starten så hvis han I Japan havde indset at du var the one så havde han nok fortalt dig det

Jo sagde ...

Afvent afvent afvendt! Tænk hvis han skrev ved en fejl - ej jeg tror han sonderer terrænget. Simpelthen, vurderer om det kunne være en mulighed at genoptage succeen, men ik gør det!