onsdag den 5. august 2009

Sol brille - nu med anti-gammelfar look

Nu var det ikke det store hit sidste gang jeg bad om råd. Men jeg er ukuelig optimist, så vi prøver da igen.

Jeg "kom til" at sætte mig på kærestens 90'er Gucci-solbrille i bilen forleden dag. Desværre døde brillen ved påsidningen og jeg har meget sandfærdigt fortalt, at skæve solbriller fra 90erne kan ikke repareres, fordi lodningerne fra dengang er væsentlig dårligere en dem der er på nymodens briller. Så de knækker bare ved retning. Ærgeligt, ja det er så.

Så nu har jeg lovet at købe nye. Det gør jeg gerne. Men jeg har brug for forslag til hvilke. Så er der nogle solbrille entutiaster derude som har forslag til en lidt mere moderne brille så er det bare at poste et billed. Det ville jeg godt no blive meje glav ved :-)

Vi ses ved!

1 kommentar:

Peden sagde ...

Et enkelt indlæg herfra: Man går sjældent galt i byen med et par Ray Ban aviators.

Er jeg farvet i min udtalelse fordi jeg selv har et par? Ja, men jeg er også maje glae for dem ;)