fredag den 27. november 2009

FMK - Mogens/politiker tema

Jeg synes det er lidt tis siden vi har haft en FMK. Denne gang er der et dobbelttema nemlig mænder, der hedder Mogens og som er politikere. Så må i jo selv vurdere hvad i lægger i det:-)







Vi har som nummer 1 Dansk Folkepartis no. 1 scorekarl Mogens Camre, som i en alder af 72 er gift med en ung dame på 32. Snablen kan i øvrigt fortælle slibrige historier om ham fra sin tid i EU.
Som nummer to har vi Fremskridtspartiets jurageni Mogens Glistrup. Manden der formåede at betale 0% i skat og var den der har haft det højeste gennemsnit på jura nogensinde. Og så er han fra Bornholm.
Sidst men ikke mindst har vi Socialdemokraternes Mogens Lykketoft, som er den fødte teknokrat, men ikke den fødte politiker. Jeg har valgt et billede fra før hans medietækkende make over, da jeg synes det repræsenterer den sande Lykketoft.

Glæder mig til at få jeres input.

2 kommentarer:

Snablen sagde ...

Det er alt for lang TIS siden :-)

Egentlig ville det være for oplagt at gifte sig med Lykkebassen. Men det vil betyde aktivitet som er uoverskuelig med de to resterende (plus noget af det er nekrofili, oder wie...)

Jeg dræber Camre, knalder Lykke og gifter mig med den nu uvant stille Glisse...

roller girl sagde ...

Man må altså ikke gifte sig med Glistrup bare fordi han er død. Sådan fungerer spillet ikke.

Jeg vælger at gifte mig med Lykketoft af den åbenlyse årsag at han er den mest sympatiske og mindst klammo af de tre.
Jeg knalder Camre for han må kunne nogle tricks efter at have knaldet alle de unde damer i Parlamentet.
Glistrup bliver dræbt fordi han simpelthen er for grim til at leve. På den anden side elsker jeg de der freaks, men jeg kan virkelig ikke bringe mig selv til at knalde ham. Så han må dø desværre.