tirsdag den 19. maj 2009

...nu med video!

3 kommentarer:

roller girl sagde ...

For det første, helt fantastisk initiativ. Er desværre ikke udstyret med så moderne dingenoter som webcam, ellers var der røget en dansevideo på bloggen.
For det andet, sikke dog en herlig og overmåde tung hornbrille du har erhvervet dig der. Jeg kommer snart med indlæg om livet på den anden side....

Jo sagde ...

af hornbrillerne eller? Det er en såkaldt skærmbrille. Helt fantastisk at kunne træde direkte ind i start 90'erne med en sådan brille.

5 dage, så er du over det! Det er helt fantastisk. Glæder mig os til at hør om samtalen.

Jo indlæg om nyt liv i KBH NU!!!!

Snablen sagde ...

Hvor er det genialt!!!!! Jeg vil også video, jeg må fluks finde mig et kamera.

Og så grinte jeg umådeligt højt af Roller-svipseren.

Og det er rigtigt - man kan bare lade være med voksning af ben. Og så blive til en trold med pigge på benene...