mandag den 25. maj 2009

Taktikmøde!!!

Nu har jeg brug for det kære panels hjælp til at afgøre en sag som jeg selv finder en anelse tricky. Det kære køkkenmand og jeg er stadig totalt et item en grad hvor det er rimeligt at forvente at vi snart får et skabsmodul opkaldt efter os.

Der er dog en - vigtig - ting som nager. En ting som måske en dag bliver et problem. Eller måske jeg tager sorger på forskud. Jeg vil rigtig, rigtig gerne til KBH nogle år. Ikke for evigt. Bare gerne skifte den forvoksede provinsby som jeg har kendt de sidste 10 år ud med lidt mere af alting i periode. Men han har været der. I KBH altså. I 10 år. Og han siger selv, at "nu har han ligesom prøvet det".

Så nu må quinderne i dette fantastiske forum hjælpe med at finde taktikken til at få den kringlet til min fordel hvis plan A går galt. Så kom gerne med forslag!

(plan a = sige direkte man gerne vil afsted nogle år, ikke forevigt, bare så min udlængsel er onduleret i en grad, at jeg ikke er ved at gå til af rastløshed og knække mig over Århus. For det har den ikke rigtig fortjent, faktisk.)

5 kommentarer:

roller girl sagde ...

og plan b er at fortige det og så lige pludselig flytte? For så er jeg tilhænger af plan a.

Snablen sagde ...

Hehehehe... Det er det i hvert fald nu! Måske bare lave en aftale et par dage efter hvor han så møder de nye lejere... Altså jeg udelukker ikke en plan C også....

roller girl sagde ...

Plan c: syngende telegram på arbejdspladsen..

Jo sagde ...

Plan D. Arggg jeg ved det ik, vil så gerne gi et godt råd. Men distance forhold er bare ik fede. RING til mads og monopolet og sørg for at gøre det en dag når Hella Joof er der og måske Uffe Buckhart, for han vil sige du skal skynde dig til Kbh.

Snablen sagde ...

Hmmm... Jeg tror alle former for Fjergfis karma har virket. I hvert fald nævnte den omtalte mand at han da godt kunne se sig selv i KBH igen.

Jeg må fluks finde noget nyt at skumle over... ;-)