onsdag den 27. maj 2009

Paparatziiiiiii!

I går sad jeg til noget netværksmøde sammen med nogle gutter, hvor vi laver et frivilligt projekt sammen. Hyggeligt og sjov, lige indtil noget sært sker.

DEr sker det at en af fyrene iskoldt stikker sin mobil op i hovedet på mig og tager et billed. Bare sådan lige - CLICK! Alle glor sært på ham - INKL. mig. Det var på alle måder ikke en hej-nu-tager-vi-billeder-af-hinanden-situation. Men han tager da heller ikke flere.

Jeg kender ikke manden ud over de møder vi deltager i i fællesskab og jeg synes i øvrigt (hvilket jeg har fået bekræftet nu) at han er lidt af en særling.

Jeg gik efterfølgende og tænkte hvad fanden han skal bruge det til og hvad han i øvrigt tænker på?! Det er da for underligt og på en måde også lidt klamt.

Må man gerne sige til manden, at man synes det er ufedt eller er man sippet så? Må man bede ham om at slette det? Må man endda blive en opsang med?

Jeg overvejer at ringe til monopolet.....

3 kommentarer:

roller girl sagde ...

1: han skal bruge det til at vise sine forældre sin nye "kæreste" så de stopper med at mistænke ham for at være homo.
2: han vil lave en 1 til 1 lolitadukke af dig
3: han synes du var så smuk at han blev nødt til at forevige dig på sin mobil inden du bliver gammel og rynket....

Synes et kald til monopolet ville være på sin plads...

Jo sagde ...

Hmmm... Det minder mig om filmen "Lars and the real girl" (som hermed er anbefalet på det varmeste). Jeg tror på kombinationen af 1, 2 & 3. Hvad nu hvis du finder dis selv på facebook i morgen i hans nyoprettede album "my lovers"? OH NO!!! Er faktisk blevet lidt nøjern over folk med et kamera.
Chancen for at ende som "cover" i en fjært bekendts netalbum, med slapt maveskind og en dåsebajer i hånden, er ved at være foruroligende stor. Jeg er faktisk totalt træt af den slags.

D sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.