onsdag den 13. maj 2009

Sker det også for jer?

Med mit det kritiske indlæg overstået vil jeg også dele noget andet.

For nogle gange sker der mærkelige ting for mig. Fx som når jeg kl. halv tre går på toilet og finder ud af at jeg har tabt havregryn NED i mine strømpebukser. Så sidder man der og overvejer hvordan fanden det kan lade sig gøre mens man piller små gryn ud af strømpebuksen.

Det er jo ikke fordi man spiser mens man ifører sig buksen. Eller trækker elastikken ud fra maven og stikker poten ned som en mand med kløe ville gøre.

Det er da underligt. Og lidt gnæk-agtigt...

1 kommentar:

Jo sagde ...

Det er menneskeligt og næsten smukt. De små fine havergryn der ligger der og putter sig. Jeg fandt ud af at jeg havde indtørret havergrød på kinden den anden dag... os langt over middag. Det var ik smukt... bare klamt!