lørdag den 10. oktober 2009

Temalørdag - Ja TAK!!

Jeg tror jeg er nået til en erkendelse af at jeg er nået til en ny fase i mit liv. Tidligere kunne jeg blive totalt rastløs hvis der ikke var planer om druk mindst en gang om ugen. Jeg elskede det der med at kaste litervis af vin og øl indenbors og danse på bordene på de århusianske cafeer.
Det ser meget anderledes ud nu!

Nu kan jeg faktisk ikke overskue hvis der skal være druk lørdag, for så er jeg totalt ramt om mandagen. Jeg kan lige gå med til lidt fredagsøl, men så vil jeg gerne være hjemme før midnat, så jeg kan få noget ud af lørdagen! Hvor gammel er det lige jeg er? 56? Jeg har lige tjekket mit sygesikringsbevis og der står godt nok at jeg er født i 1982. Og her sidder jeg lørdag aften klokken 19.30 og ser Hundeviskeren på tv3 Puls, og er svært tilfreds. Jeg vil ti gange hellere se en god Tema lørdag op DR2 end at stå på Train til klokken 5 om morgenen.

Jeg er officielt blevet voksen!

2 kommentarer:

Snablen sagde ...

Temalørdag er nu dejligt. Jeg er enig trods vores diskussion om at komme op på stiletten igen.

Jo sagde ...

Jeg lavede tarteletter i går, med høns i asparges. Jeg ku mærke at det fik Palle til at elske mig 2% ekstra. Jeg følte mig som en på 60.