fredag den 30. oktober 2009

Evolution i pinlighed

Siden mine gryn i strømpebuksen har jeg ikke gjort yderligere i pinligheder på arbejdspladsen. Så det var vel på tide at step up the game.
Som den øko freak jeg er bruger jeg gerne vitaminer og olier i pilleform for at holde energien oppe i den deprimerende mørke vinter. Denne vinter er ingen undtagelse, og da den slags koster en mindre formue bestilles de på nettet og af praktiske hensyn leveres de på arbejde, så jeg slipper for turen på posthuset.

Her på mit arbejde tjekker man alles post, fordi vi stadig frygter miltbrand, kopper og pest sendt med post her i revisionsbranchen. Umiddelbart kan Ultra Omega ikke forarge nogen, men her er det så at min kære leverandør spiller mig et lille puds. Fordi jeg skal da forkæles med en lille vareprøve, skal jeg!!! Den ser så ud som nedenfor....:


ANUSSALVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HVEM HELVED SENDER DET SOM PRØVE??? Slogan: Gets You Back In The Saddle. Jamen tak for det da.
Så kan jeg jo "apply 1 cm cream on the skin around the anus in a thin layer", mens receptionen og postkontoret stadig skriger af grin....

Nye niveauer af pinlighed opnået på arbejdspladsen. TJEK!

4 kommentarer:

roller girl sagde ...

Jeg er ikke typen der normalt griner ad andre mennesker, men her er det svært at holde sig tilbage! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Peden sagde ...

Fuck så sjovt. Ha ha ha ha ha ha!

Jo sagde ...

Muhahahah, hold nu kæft et godt navn, og så den sommerfugl. Der er grafiske designere derude der får mig til at ligne en stor joke!

Chefen :-) sagde ...

er på nippet til at brække mig af grin! HOLD DA KÆFT ALTSÅ!