søndag den 7. juni 2009

Jubelidioti en søndag i juni

Jeg sidder og føler mig som det heldigste menneske i verden. Tror ikke en hel hær af AK47ere kunne skyde igennem mig for tiden. Denne jubelidioti er opstået som resultat af en række hendelser de sidste 2 uger. Jeg har afleveret speciale, fået job, hvor jeg allerede er kommet på nogle rigtig fede opgaver OG har muligvis mødt manden i mit liv. Efter 1. date har han formået at få mig til at resignere alle mine forsvarsmekanismer og bare vise hvem jeg er uden at spille nogle former for spil. Og hvordan lykkedes det ham at gøre det, vi husker jo alle hjertesmoothie-problematikken. Jo det gjorde han ved at være fuldstændig ærlig om at han synes jeg er fantastisk, hot, klog og sjov og at han ser et stort potentiale i at bygge videre på det her. Hvor amazing er det lige. Det eneste "minus" der er ved dette arrangement er, at det er Mie, der har sat os op og så ved man at man skylder resten af livet. Men tror faktisk han er det værd....

2 kommentarer:

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Snablen sagde ...

Det er det aller bedste i hele verden. Må det vare i lang tid og på tværs af verdensdele!!