torsdag den 11. juni 2009

Så lær det dog

Jeg har netop fået en brat opvågning fra min jubelidioti. Var et smut i Odense igår til date med manden der meldte ud at han så potentiale i det her. Han har siden fredag bombarderet mig med sms'er om hvor fantastisk dejlig jeg er og der er blevet snakket meget i telefon. Efter disse telefonsamtaler er der prompte faldet sms om hvor sød og dejlig jeg er at snakke med. Jeg havde jo, som sagt, smidt lidt af rustningen, og tog, fuld af forventning, til Odense. Der blev snakket frejdigt, kysset og der blev taget et skrid videre end heavy petting. Efter "akten" var der nusning og liggen i ske, hvilket var helt fantastisk og jeg tænkte for mig selv "det her kunne jeg godt vænne mig til". DUMT TÆNKT DITTE!!!!

Det gik hverken værre eller bedre end, at da jeg var smuttet til toget tikkede den forventede sms om min amaizingness IKKE ind og der voksede en klump i maven på mig. Da jeg var ankommet til Århus blev der skrevet ligegyldige smser frem og tilbage og jeg tog mig sammen og spurgte om der skulle være en 3. date?
Jeg minder om, at dette var manden der så potentiale i forholdet allerede efter 1. date, som snakkede om at "når vi flytter sammen så...." og som hele tiden ville fortælle hvor fantastisk jeg var. Svaret på min sms var, at han ikke rigtig synes det føltes helt rigtigt. Og så skal jeg lige lover for at de før omtalte AK47ere fik skudt mig synder og sammen. Av for satan i helvede det gjorde ondt, fordi jeg var totalt uforberedt. Synes jo det havde været hyggeligt og troede han havde det på samme måde.

Så jeg er trukket i min rudtning igen og har købt en overtræks-brynje, så nu er jeg klar til at gå ud i verden igen, fuld af skepticisme!

2 kommentarer:

Jo sagde ...

AUCH!!!! Den lød til at svi. Jeg fatter ik en brik, ved han ik at du er amazing til knaldning, hygning, nusning og meget andet. På plussiden er der som nævnt frigivet noget nordjysk kød, som altid har haft et godt øje til dig. + togture til Odense... it gets old, eller?

Snablen sagde ...

Hans tab, den taber!